Oficjalne wyniki głosowania internautów na etiudy filmowe, nakręcone przez uczniów III LO w Konkursie Filmowym _3_3_3_ zorganizowanym z okazji Roku Andrzeja Wajdy. facebook.com/3losuwalki/ Serdeczne gratulacje!
Nasza szkoła bierze udział w międzynarodowym projekcie "FROM GAME TO STEM" w ramach programu Erasmus + KA2. Projekt realizuje pogłębienie wiedzy z przedmiotów ścisłych i podniesienie umiejętności językowych. W trakcie projektu nasi uczniowie i nauczyciele będą brać udział w przedsięwzięciach z takich przedmiotów jak: biologia, chemia, matematyka, fizyka, geografia, informatyka. Projekt realizowany będzie przez najbliższe 2 lata we współpracy ze szkołami z Serbii,Hiszpanii, Turcji i Bułgarii. Produktem końcowym będzie gra komputerowa z wykorzystaniem zadań z fizyki, chemii, biologii, matematyki i geografii. Koordynator projektu: Marcin Hościłowicz
Miło jest nam poinformować,że Nasza Szkoła otrzymała Europejski Puchar Europy czyli - europejski znak innowacyjności w dziedzinie nauczania i uczenia się języków obcych przyznawany przez Komisarz Unii Europejeskiej d.s. innowacji, badań naukowych, kultury, edukacji i sportu oraz Ministerstwo Edukacji Narodowej. Koordynator projektu: Marcin Hościłowicz
Pix Programming Challenge 2020 Etap 3 (FINAŁY). Miło jest nam poinformować, że w trzeciej edycji Międzynarodowego Konkursu Pix Programming Challenge 2020 w kategorii MASTER w FINALE, który odbył się 12 grudnia 2020 wzięli udział i zostali finalistami: Kacper Bagiński IIAGim i Paweł Bogdanowicz IIAGim. W Finale konkursu każdy z 30 uczestników z całej Polski musiał w ciągu 5 godzin wykonać 20 zadań z zakresu programowania tekstowego w języku Python. Opiekun młodzieży: Joanna Domuracka
Z radością informujemy, że do Etapu 2 (etap wojewódzki) konkursu CyberSkiller Challenge Poland ( Ogólnopolski konkurs wiedzy i praktycznych umiejętności w dziedzinie cyberbezpieczeństwa) awansowało trzech uczestników z najlepszym wynikiem w szkole w Etapie 1, tj.: Adrian Michniuk, Adrian Malinowski oraz Szymon Cimochowski. Wszyscy uczniowie są z klasy 1A. Tym samym została wyłoniona 3-osobowa reprezentacja szkoły biorąca udział w konkursie w dziedzinie cyberbezpieczeństwa. Tematem Drugiego Etapu konkursu będzie System Linux oraz jego bezpieczeństwo. Opiekun młodzieży: Joanna Domuracka
Zapraszamy wszystkich uczniów naszej szkoły do wzięcia udziału w Konkursie Fotograficznym "Suwalszczyzna okiem obiektywu" w następujących kategoriach: Krajobraz - "Szlak czerwony im. Alfreda Lityńskiego w Wigierskim Parku Narodowym" oraz Fauna i Flora - "Szlak czerwony im. Alfreda Lityńskiego w Wigierskim Parku Narodowym". Prace można przesłać na 3lostrona@gmail.com. Regulamin Konkursu.
Nasza nowa przestrzeń do kreowania pomysłów, rozwijania zainteresowań uczniów. Opiekun pracowni: Małgorzata Tomczak

 

  • Projekt “Cities” (prezentacje - duże aglomeracje miejskie krajów anglojęzycznych - CLIL - w ramach informatyki dwujęzycznej) - 2016
  • Projekt “The states of the United States” (prezentacje - obecne klasy IIb pod i II c pod w ramach angielskiego - część projektu wymagała konsultacji z ludźmi mieszkającymi na co dzień w stanach, np poprzez fb lub skype; CLIL - projekt wymagał użycia narzędzi multimedialnych i technologii cyfrowych) – 2019/2020
  • Projekt międzyprzedmiototowy - Język angielski - geografia pt. “Spotlight on UK” i “Spotlight on Australia and New Zealand” - 2015, 2017
  • Projekt "Major World Religions" (tworzenie plakatów o religiach na świecie i prezentacje) -2020
  • Projekt “My Guilty Pleasure” prezentacja ulubionych przepisów w postaci filmów i plakatów/ulotek) – 2021
  • Projekt “Clouds and Precipitation” (przygotowanie opisu oraz tworzenie i prezentacja plakatów nt. chmur i opadów) - 2021.
  • Projekt ‘Unusual sports’ (filmiki, prezentacje, plakaty) - 2016
  • Projekt ‘The Cultural Circles’ - klasy dwujęzyczne, geografia (prezentacje, relacje, dyskusja) - 2017, 2020
  • Projekt „Where do Earth’s water supplies come from?”, geografia (prezentacje, plakaty) - 2018
  • Projekt „Types of Clouds” – geografia - 2018
  • Projekt „Amazing Caves In the World”, projekt międzyprzedmiotowy język angielski – geografia - 2017
  • Projekt „The Paralleled World” - (Świat równoległy - dotyczący problemów współczesnego świata) - projekt międzyprzedmiotowy język angielski-geografia, zagadnienia społeczne - 2019