Pandemia COVID-19 na zawsze zmieniła edukację w naszej szkole, a zastosowanie nauczania online miało ogromny wpływ na sposób przekazywania wiedzy przez Nauczycieli i rozwijania kompetencji kluczowych Uczniów. Pierwsze zajęcia Innowacji pt. "Historia współczesna - jak kształtujemy naszą rzeczywistość? Wiedza o społeczeństwie, państwie i kulturze z perspektywy polskiej i amerykańskiej" właśnie się zakończyły. Dr Peter Gess, Associate Provost for Engaged Learning oraz Director of International Programs w Hendrix College, poprowadził zajęcia online, które wykraczały poza podręczniki zaprogramowane dla uczniów. Zajęcia były skierowane do uczniów jako podmiotów edukacji, aktywnie uczestniczących w życiu społecznym, świadomych problemów globalnych i potrafiących zintegrować wiedzę o społeczeństwie, państwie i kulturze z edukacją językową.

 

"Bardzo miło było spędzić czas z uczniami. Poznaliśmy się trochę i stworzyliśmy doskonałe podstawy do przyszłej wymiany. Co najważniejsze, stworzyliśmy dwukierunkowy most: Podczas gdy studenci dowiadują się więcej o życiu w USA i stanie Arkansas, ja dowiaduję się więcej o życiu w Polsce! I będę się tą wiedzą dzielił z moimi studentami z Hendrixa." (Dr. Gess)

 

Autorki innowacji: Dorota Hołownia-Dudek i Katarzyna Witkowska

Print Download